Jod-R Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ser på hus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Fint gatefoto dette. Til og med hunden titter på hus. Henning 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Vakkert s/h foto - rent og fint. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Nesten perfekt utsnitt... ville tatt et snik i bunnen så jeg ble kvitt planten i kanten på høyre side. Ellers er det et meget bra bilde. Kler s/hv. 1 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fin komposisjon og s/h gjør seg bra. mvh aagesp 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Flott komposisjon med skrå vinkel. Gode linjer som skaper fin spenning i bildet. Personen plassert om ikke direkte i så hvertfall svært nær det gyldne snitt. Litt malurt i begeret blir at jeg ville klona eller kutta vekk den vesle kvasten nede i høyre hjørne som lett trekker ufortjent oppmerksomhet. Likeså en pitteliten dæsj rett oppunder øvre bildekant til høyre i bildet. Hvorvidt elementet i venstre bildekant burde få samme skjebne, helst med kloner lar jeg stå mer åpent. Svarthvit er antagelig beste løsning på dette. Roar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Takker for kommentarer, har faktisk ikke tenkt over den kvast biten nede til høyre, men den vises veldig godt nå som jeg vet om den. Lagt ved en versjon der jeg har fikset det opp. Endret 26. april 2015 av Jod-R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg