fpsplayer Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Heisann. Jeg har en helt ny pc og når jeg søkte etter oppdateringer så kom det veldig mange. (se vedlagt bilde) Skal jeg oppdatere alle eller bare noen valgte? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Når det er noen uker/måneder siden PC'en ble oppdatert (og en nyinstallert PC er jo ikke nødvendigvis oppdatert i det hele tatt) så ligger det alltid mange oppdateringer å venter. Alle de 'viktige' bør man alltid installere. De 'anbefalte' er det ikke så nøye med, men sjekk alltid innom de også for å se om det ligger en oppdatert driver til nettverkskort e.l. der! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Takk for svar. Det er 30 minutter siden jeg startet oppdateringen, og ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Den vil ikke starte å installere dem. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Enkelte maskiner viser ikke at drt skjer noe før den er ferdig å laste ned. La den stå over natten og start maskinen på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ja, alle som er merket med VIKTIGE bør du laste ned, for er det viktig å også laste ned og installere mindre viktige oppdateringer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Windows update oppfører seg ofte merkelig. Bare la den surre å gå så får den installert alt etterhvert. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 1,4 GB med kritiske oppdateringer. Er ikke det ganske så mye? Eller vanlig for en helt ny pc? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Helt vanlig Endret 25. april 2015 av Complexity Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Har stått på i hele dag, 0%, ingenting har skjedd. Lurer på hvordan jeg kan få oppdatert... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Har stått på i hele dag, 0%, ingenting har skjedd. Lurer på hvordan jeg kan få oppdatert... Start maskinen på nytt , gå inn i kontrollpanel og oppdateringer , huk av på nytt og trykk på installer i nedre høyre hjørne. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 spell kabelbeste er vel la den stå over "natta" legg den software du skal ha Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Det er 100 oppdateringer, 1,4 gb. Alle må vel være huket av ettersom de er kritiske? Har prøvd mange ganger men 0% hele tiden. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Enkelte maskiner viser ikke at drt skjer noe før den er ferdig å laste ned. La den stå over natten og start maskinen på nytt. spell kabel beste er vel la den stå over "natta" legg den software du skal ha Har du lest hva denne karen og jeg skrev og forsøkt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå