Øystein.F. Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har vi ei oppdatert Gears of War-samling i vente?Gears of War blir pussa opp for Xbox One Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 ahh, beste ever co-op spill :) 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Dette er vel det beste skyte spiller forrige gen, uten tvil. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Håper de ikke fjerner split-screen modusen. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Dette er vel det beste skyte spiller forrige gen, uten tvil. Enig, jeg runda det 4 ganger:P blir fort et par ganger til visst dette stemmer:) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Håper det er en ekte remake. Det hadde vært skuffende om de bare tok originalspillet og oppgraderte det til 1080p/60fps.Dersom det er en såkalt "remastered edition", så bør de i hvert fall ikke ta full pris for spillet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Testosteron mega overdose spill Hadde vært kanon om det kom ut til W10 også. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Håper det er en ekte remake. Det hadde vært skuffende om de bare tok originalspillet og oppgraderte det til 1080p/60fps. Dersom det er en såkalt "remastered edition", så bør de i hvert fall ikke ta full pris for spillet. Om dette er tilfellet så håper jeg iallefall at de går samme rute som Halo master chief collection og slipper ut alle spillene i en stor spillpakke og ikke slik som God of War 3 hvor du får ett spill remastered. Om det er bare Geow1 så er det ikke så interessant. Om det er Geow 1-3+Judgment for en grei pris så kan jeg være med på det. Har spilt alle i serien så akkurat som med Master Chief samlingen så vil jeg heller bare vente da uansett til den er å få tak i meget billig. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Håper de slenger det på Steam med støtte for controller, jesus christ da hadde GoW faktisk hatt en sjanse til å bli noe mer en et nisje-spill med vegg-kontroll. GoW og Halo var de største skytespill-seriene på konsoll for min del, husker ikke så mange skytespill på PS faktisk, anyway, good shit. I have a rendezvous with death.. Dayum jeg elska GoW, synd den tid er forbi, hadde lett kjøpt samlinga på PC om de hadde gjort noe slikt. Endret 25. april 2015 av Puro Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 kan i stor grad ta på seg æra for å ha popularisert dekningsbaserte skytespel. Evt. skylden. Kreft kreft. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Håper det er en ekte remake. Det hadde vært skuffende om de bare tok originalspillet og oppgraderte det til 1080p/60fps. Dersom det er en såkalt "remastered edition", så bør de i hvert fall ikke ta full pris for spillet. Ingen fare. Xbone klarer ikke 1080p/60fps. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Dette er vel det beste skyte spiller forrige gen, uten tvil. Rainbow Six Las Vegas 1 og 2 var mye bedre spill enn Gears of War synes jeg. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Gears 1 var forsåvidt ett greit spill. Imponerende grafikk som viste hva xboxen var god for. Også en internsang setting og verden. Men gameplayet var utrolig kjedelig. Dessverre gjorde det cover shooters populært. En sjanger som har sneket seg inn å ødelagt så utrolig mange spill. Dukk, skyt, dukk, skyt, dukk skyt, i det uendelige. Uff Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Håper det er en ekte remake. Det hadde vært skuffende om de bare tok originalspillet og oppgraderte det til 1080p/60fps. Dersom det er en såkalt "remastered edition", så bør de i hvert fall ikke ta full pris for spillet. Ingen fare. Xbone klarer ikke 1080p/60fps. Huhu. Dårlig forsøk på en vits. Det er klart den klarer 1080p/60fps dersom det er snakk om en remaster. Bare se på Halo 3 og Halo 4 i TMCC. Dersom det er en full remake så har jeg dog ingen forhåpninger om at spillet vil kjøre i 1080p/60fps. Sannsynligvis blir det 900p/60fps eller 1080p/30fps. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 En spøk at xbone ikke klarer å kjøre en ekte remake i 1080p/60fps? Ja, men en svært dårlig en. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 En spøk at xbone ikke klarer å kjøre en ekte remake i 1080p/60fps? Ja, men en svært dårlig en. Sånn har det jo alltid vært for konsollspill generelt. Hvor ofte ser du høybudsjettsspill på konsoll kjøre i 1080p/60fps? Utviklerne er rett og slett nødt til å prioritere enkelte ting over andre. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Tja? Kanskje neste generasjon. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Dette er vel det beste skyte spiller forrige gen, uten tvil. Stor tvil for min del Et middels pluss spill. AtW Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Dette er vel det beste skyte spiller forrige gen, uten tvil. Stor tvil for min del Et middels pluss spill. AtW Forståelig for en som liker digitale kortspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå