AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har i noen ukers tid tatt 20mg atarax(økte nettop til 30mg 3xdaglig) dagen for å dempe angst. I kveld er det noen festligheter jeg vill dra på og ønsker å ta meg noen glass vin, men man skal egentlig ikke kombinere disse med alkohol. Derfor er planen å ikke ta noen tabelett i dag og drikke tja en flaske rødvin gjerne på kvelden. Vill dette gå greit eller bør jeg unngå det? Jeg tok sist tabelett rundt 21:00, så det blir en 20-22 timer uten før alkohol konsumeres. Anonymous poster hash: 9d306...39c Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 En lege vil fraråde at du hopper over en dag, men hvis dette ikke skjer veldig ofte har det neppe så mye å si. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg tar av og til Atarax før jeg legger meg etter en hard natt på byen, antihistaminer og reduserer fylleangst, perfekt combo. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 En lege vil fraråde at du hopper over en dag, men hvis dette ikke skjer veldig ofte har det neppe så mye å si. Slik jeg har forstått det er dette en medisin man tar ved behov, altså en trenger ikke å ta hver dag for å få effekt. Anonymous poster hash: 9d306...39c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Jeg tar av og til Atarax før jeg legger meg etter en hard natt på byen, antihistaminer og reduserer fylleangst, perfekt combo. Om du tar det ved alkohol bør jeg vell klare meg fint uten og med opphold på 20 timers tid? Hvor mange mg tar du? Anonymous poster hash: 9d306...39c Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg tar av og til Atarax før jeg legger meg etter en hard natt på byen, antihistaminer og reduserer fylleangst, perfekt combo. Om du tar det ved alkohol bør jeg vell klare meg fint uten og med opphold på 20 timers tid? Hvor mange mg tar du? Anonymous poster hash: 9d306...39c Det jeg får, hehe har ikke resept selv, 10 eller 25 mg er det vel Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Er du i tvil om du bør drikke alkohol, burde du la være. Går det ikke an å delta og ha det gøy uten å drikke da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Er du i tvil om du bør drikke alkohol, burde du la være. Går det ikke an å delta og ha det gøy uten å drikke da? Klart det er mulig, men alkoholen vill dempe angsten og spørsmålene om hvorfor en ikke drikker vill øke den.. Altså er det beste alternativet å ta noen glass og hygge seg. Anonymous poster hash: 9d306...39c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Ingen som har kjennskap til dette? Anonymous poster hash: 9d306...39c Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 En lege vil fraråde at du hopper over en dag, men hvis dette ikke skjer veldig ofte har det neppe så mye å si. Slik jeg har forstått det er dette en medisin man tar ved behov, altså en trenger ikke å ta hver dag for å få effekt.Anonymous poster hash: 9d306...39c Jeg tok visst feil der ja. Jeg gikk utifra den hadde langtidsvirkning siden du sa du tok den hver dag. Men da har det hvertfall ingenting å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå