Albert Andersson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hei, Helene. Et grønt og friskt bilde, som vil kunne lyse opp på veggen ! Jeg forsøkte å gjette på hva det var som skapte denne grønnfargen, men traff ikke riktig Alger ? Små dammer med alger finnes nær sagt over alt ved kysten, men jeg har aldri tenkt på det som noe brukbart fotomotiv, - inntil nå ! Veldig bra, Helene ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Hei, Helene. Et grønt og friskt bilde, som vil kunne lyse opp på veggen ! Jeg forsøkte å gjette på hva det var som skapte denne grønnfargen, men traff ikke riktig Alger ? Små dammer med alger finnes nær sagt over alt ved kysten, men jeg har aldri tenkt på det som noe brukbart fotomotiv, - inntil nå ! Veldig bra, Helene ! M v h Albert. Tusen takk Albert! Det meste er vel fotomotiver hvis man bare tenker seg om, i alle fall ting med flotte farger eller former. I makroverdenen er det mye sånt snacks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg