Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Gullboble Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Nå har det bobla helt over...... Kreativt og tøft av oppvaskvannet med et par dråper Zalo...... Severdig og kunst i Kneppensjangeren. Så fam med ramma! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Kunstneriskt og fint! Godt jobba 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar Ja, det har du nok rett i, jeg legger ut en flippa versjon.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Nå har det bobla helt over...... Kreativt og tøft av oppvaskvannet med et par dråper Zalo...... Severdig og kunst i Kneppensjangeren. Så fam med ramma! Ikke noe Zalo her! Naturbobler dette. Jeg har ramme på, men turte ikke ta i... Får nesten alltid kjeft for ramma... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Bildet er antakelig tatt mot noe helt vanlig, men resultatet er blitt til et abstrakt uttrykk - og et meget severdig sådan. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Kunstneriskt og fint! Godt jobba Tusen takk Rolf Magne! Det gjelder å ha øya med seg vet du! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Bildet er antakelig tatt mot noe helt vanlig, men resultatet er blitt til et abstrakt uttrykk - og et meget severdig sådan. Vennlig hilsen Ragnar Det er helt vanlig og sikkert mest irriterende dette her. Jeg legger ut fasiten senere i dag Tusen takk for hyggelig kommentar i dag også ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar Ja, det har du nok rett i, jeg legger ut en flippa versjon.. Ser ut til at du flippa vertikalt også. Lurer på om det hadde vært bedre å beholdt dem oppe. Men så er det vel den beryktede smaken og baken igjen da? Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar Ja, det har du nok rett i, jeg legger ut en flippa versjon.. Nå har du skaffa deg noe å gjøre i helga:-) Spent på å se om du klarer å gjøre Kneppen "til lags"...... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar Ja, det har du nok rett i, jeg legger ut en flippa versjon.. Ser ut til at du flippa vertikalt også. Lurer på om det hadde vært bedre å beholdt dem oppe. Men så er det vel den beryktede smaken og baken igjen da? Roar På det programmet jeg har så er det bare slik jeg greier å snu bildene.. Men jeg synes førsteutgaven var best, kanskje fordi det andre ble opp/ned? Når det gjlder smaken og baken så var vel Pentaxen inn på noe der... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar Ja, det har du nok rett i, jeg legger ut en flippa versjon.. Nå har du skaffa deg noe å gjøre i helga:-) Spent på å se om du klarer å gjøre Kneppen "til lags"...... Hehe! Tror det kan bli vanskelig , jeg greier ikke speilvende bildene, bare rotere dem.! Irriterende! Noen tips? Kan jeg gjøre det på kameraet kanskje...? : hm: Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ja du bobler over av fantasi idag, Helene Bildet var superdupert! (Det første var best) Fortsatt god helg...... Fredrik. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Ja du bobler over av fantasi idag, Helene Bildet var superdupert! (Det første var best) Fortsatt god helg...... Fredrik. Tusen takk Fredrik, det var da en aldeles superduper kommentar! V1, var best, enig der! God helg til deg også! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har du forsøkt å flippe det horisontalt for å få boblene fra venstre mot høyre i vår leseretning? Vi leser faktisk bilder på samme måte som bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Gidder ikke gruble- ser det som et fint abstrakt bilde med gode farger og detaljer. Roar Ja, det har du nok rett i, jeg legger ut en flippa versjon..Nå har du skaffa deg noe å gjøre i helga:-) Spent på å se om du klarer å gjøre Kneppen "til lags"......Hehe! Tror det kan bli vanskelig , jeg greier ikke speilvende bildene, bare rotere dem.! Irriterende! Noen tips? Kan jeg gjøre det på kameraet kanskje...? : hm: Jeg kan ikke uttale meg om annet en Photoshop da jeg aldri har brukt annet fordi det tilfredstiller mine ønsker og der har man da både flip horizontal og flip vertikal på engelsk - vend arbeidsområde vannrett og vend arbeidsområde loddrett på norsk i tillegg til roter med og mot klokka. Hva kamera gjelder må du sjekke bruksanvisningen hvilke muligheter du har. Roar 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 hmm, ser ut som vann over alge/sjøgress, sånn som vokser på steiner. Uansett et godt bilde jeg liker. Ser nesten manipulert ut Ang. flipping så er jeg ganske sikker på at du kan gjøre det i det "innebygde" redigeringsprogrammet på windows, hvis du bruker det da. Om ikke finnes det mange andre programmer, feks lightroom og photoshop 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Hei alle sammen! Tusen takk for nok en lærerik dag med mange flotte kommentarer fra alle sammen! WiRe har rett, det er alger i sjøvann dette her. Gikk så langt ut i ei støpt båtstø jeg kunne uten å bli våt på joggeskoa.., der fant jeg disse flotte fargene og formasjonene. Jeg skal sjekke ut om jeg kan flippe på pc'n. Her på Pad'n får jeg det ikke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Kreativt og stilig , er det en vannpytt med grønske? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Kreativt og stilig , er det en vannpytt med grønske? Mvh Alec[/quote Hei Alec! Jeg savnet deg her i dag! vannpytt, er vel å være litt forsiktig, det er havet! Grønske/alger i ei båtstø er svaret i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg