Karl Erik Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Vår! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 ....eller kanskje en kombinasjon av en høst og en vår. Men da burde det kanskje ha vært en hvit vinter i mellom. Enda så enkelt det er så får det kanskje folk til å mene noe om det. Er det genialt, tåpelig, søkt osv. osv. Kanskje burde det hatt en ramme om seg? Det spørsmålet lar jeg stå åpent. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Tipper dette har noe med smøring av båt å gjøre? Det er vel en vår-greie for mange. Som foto har jeg ikke noen mening om dette, ga meg ikke noe kick å se på det, men ble litt nysgjerrig på hva du har tatt bilde av egentlig. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Fine farger dette. Passer godt sammen og med fin tekstur. Det kunne med fordel kuttes på en av sidene føler jeg, så det fremtrer mer enhetlig enn to separate bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg