Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stilig delt opp dette:-) Mørkt/lyst på v side og lyst/mørkt på h side. Flott effekt av lyskilen på h side og lyset som kommer skråstilt inn i bildet. Du viser igjen at du behersker lyset/mørket, Henning:-)

Lurer egentlig på hvorfor personen holder seg helt inntil veggen.... Kan stå noen bak en av veggene. Står det en til høyre for personen, er det ikke bra..... Står det en foran, bak veggen til venstre, så er det nok en som venter på akkurat denne personen. Dealing på gang...?

Lenke til kommentar
  Ragnar Skj skrev (På 25.4.2015 den 7.26):

Kjempegodt bilde med både linjer, lys/skygge og personen som kommer innover i bildet som skaper en fin helhet.

Vennlig hilsen Ragnar

Fotoskrulla skrev (På 25.4.2015 den 8.14):

Du er en mester med lys, skygge og linjer! Dette ble bra Henning! :)

member-296438 skrev (På 25.4.2015 den 8.47):

Stilig delt opp dette:-) Mørkt/lyst på v side og lyst/mørkt på h side. Flott effekt av lyskilen på h side og lyset som kommer skråstilt inn i bildet. Du viser igjen at du behersker lyset/mørket, Henning:-)

Lurer egentlig på hvorfor personen holder seg helt inntil veggen.... Kan stå noen bak en av veggene. Står det en til høyre for personen, er det ikke bra..... Står det en foran, bak veggen til venstre, så er det nok en som venter på akkurat denne personen. Dealing på gang...?

Roar Kneppen skrev (På 25.4.2015 den 9.09):

Du er stiltro - her med modellen i "hølet".

Fint komponert der lys, skygger og kølmørkt får lov å dominere bildet så da får vel jeg mene hva jeg vil om den gjengrodde svarte venstredelen.

Roar

Takk for det alle sammen. Ja, litt mørkt Roar. Det kan være jeg kan dra det litt opp i lightroom, har jeg flaks så vil gelenderet være litt lysere enn resten og bidra med litt linjer inn mot motivet.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...