Gå til innhold

The end....

Gjest medlem-359424

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-359424

Hehe! Du altså! Lurer på hva han tenkte når han oppdaga at du tok bilde av rompa hans....;)

Takker Helene:-) Et lite apropos til det og pirre nysgjerrigheten.....og forresten, hva bygger du det på at dette er en han?

Personen på bildet vet nok ikke at dette er tatt, så det er bare og håpe at det ikke er noen som kjenner seg igjen ( eller har sett dette før...)

Lenke til kommentar

Hehe! Du altså! Lurer på hva han tenkte når han oppdaga at du tok bilde av rompa hans....;)

Takker Helene:-) Et lite apropos til det og pirre nysgjerrigheten.....og forresten, hva bygger du det på at dette er en han?

Personen på bildet vet nok ikke at dette er tatt, så det er bare og håpe at det ikke er noen som kjenner seg igjen ( eller har sett dette før...)

Kjære deg! Jeg har da studert såpass mange gutteromper...;) Dessuten er det en herresykkel og klærna tyder også på en herremann. :D

Lenke til kommentar

Nils Arne Eggen skapte uttrykket "rævafotball".

Kanskje er dette starten på uttrykket "rævabilde" ???

Men man skal kanskje ikke se bort fra at noen vil kalle de som tar slike bilder for "rasshøl".

Uansett et brukbart bilde med gode skarpe detaljer og strukturer i buksebaken.

Tekstilkolleksjonen som utgjør bakgrunnen anser jeg også som et pluss da du jo får vist flere typer tekstiler i ett og samme bilde.

Hvorvidt fabrikanten ville brukt et slikt bilde i reklamen får heller være et åpent spørsmål.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424

Takker for kommentarer:-) Vet ihverttfall hvor jeg skal se opp for "studenter"....

Om jeg er et "rasshøl" som tar slike bilder, får være opp til andre og bedømme, men det er gjort i beste mening for og lokke frem et smil:-)

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer:-) Vet ihverttfall hvor jeg skal se opp for "studenter"....

Om jeg er et "rasshøl" som tar slike bilder, får være opp til andre og bedømme, men det er gjort i beste mening for og lokke frem et smil:-)

For å gjøre det helt klart så er ikke jeg blant de som ville gitt fotografen en slik tittel for jeg kunne nok godt ha tatt et slikt bilde sjøl. Men som May Britt Andersen hadde som tittel på ei plate :"Folk er rare."

Roar

Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424

For å gjøre det helt klart så er ikke jeg blant de som ville gitt fotografen en slik tittel for jeg kunne nok godt ha tatt et slikt bilde sjøl. Men som May Britt Andersen hadde som tittel på ei plate :"Folk er rare."

Roar

Jeg tror definitivt ikke at du er av de som ville titulert fotografen som"rasshøl":-) Mener og ha sett noen bilder fra dyreriket som du har tatt, og der har vel også enden vært i fokus. Tror du er den nest siste jeg ville trodd skulle arrestere fotografen for og ha tatt et slikt bilde.....den siste hadde nok vært meg.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...