Torbjørn Milje Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 "Queen Mary 2" besøker Flåm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Mektig skip i mektige omgivelser. Fint bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jo, hu ruver den dama der når hu beveger seg inn i norske fjorder. Ikke helt sikker, men det er noe som foresvever meg at jeg har sett "mora" dundre inn Geirangerfjorden for en del år siden. Her må sågar mektig norsk natur spille annenfiolin. Kanskje kunne du hatt litt mer luft foran til venstre, men så veldig viktig er det ikke. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Da "Queen Mary 2" ble levert fra et fransk verft i 2003, var det verdens største passasjerskip, - 345 meter langt og 72 meter høyt, - anseelige dimensjoner, altså ! Et slikt fartøy ruver nesten uansett hvor det kommer, men i trange vestlandsfjorder med fjell som strekker seg flere hundre meter nesten rett opp, vil selv en slik kjempe virke noe puslete. Komposisjon og utsnitt er fint, synes jeg, og bildet viser til en viss grad skipets størrelse sett mot bygninger i bakgrunnen, - dette skipet er så stort at det virker nesten uvirkelig ! Skarphet, eksponering, farger og lys er meget bra, og det er nok mange som kunne tenkt seg et slikt bilde i samlingen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg