muthalova Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Har laget en enkel side med linker til aviser. Kom, gjerne med konstruktiv kritikk / tips. Edit:Fjernet link pga. at kritikken var i og for seg grei nok, men mer negativ enn konstruktiv.Legger ut linken på nytt etter at siden har fått en liten overhaling. Endret 27. april 2015 av muthalova Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 OK, ikke noe mer enn det. "Avisoversikt", så tenker jeg at det finnes en good oversikt over aviser i Norge. Faktumet er at når jeg kommer inn på siden, så er det bare logo etter logo, kategorisert etter lokal og riks. 2 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Dessverre 90-talls design. Og helt uoversiktelig logoliste over aviser. De burde nok ha vært i et bedre system for f.eks fylker. Men designen i hele tatt var dessverre ikke stort å skryte av. Jeg tviler og på at nettbrukere vil få noen god nytte av denne nettsiden. 1 Lenke til kommentar
muthalova Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Dessverre 90-talls design. Og helt uoversiktelig logoliste over aviser. De burde nok ha vært i et bedre system for f.eks fylker. Men designen i hele tatt var dessverre ikke stort å skryte av. Jeg tviler og på at nettbrukere vil få noen god nytte av denne nettsiden. I stedet for å bare si at designen er dårlig kunne du kanskje vist meg eksempler på noe bedre? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Dessverre 90-talls design. Og helt uoversiktelig logoliste over aviser. De burde nok ha vært i et bedre system for f.eks fylker. Men designen i hele tatt var dessverre ikke stort å skryte av. Jeg tviler og på at nettbrukere vil få noen god nytte av denne nettsiden. I stedet for å bare si at designen er dårlig kunne du kanskje vist meg eksempler på noe bedre? Det finnes drøssevis av flotte wordpress-templates f.eks. Jeg syntes du burde sjekke ut forskjellige templates og fange opp noen ideer derfra. Litt mer info/data ville heller ikke skadet. Jeg ville kanskje og hatt tre menyer, en for riksaviser, en for fylke/regionaviser og en for lokalaviser. Prøv ut litt forskjellig, så blir det nok bra etter hvert 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Synes ideen er bra! Som snillekim nevner over skulle jeg også gjerne sett oversikten over lokalaviser inndelt på fylke/landsdel e.l. Kan godt se for meg at jeg vil bruke denne nettsiden om den blir litt mer "komplett". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hadde jo vært kult med en nettside som fanger opp overskrifter og artikler for aktuelle nettaviser, men det som nå er på siden er ikke så veldig imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå