Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Faen ta olja! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Det er ikke bare fordeler med oljeutvinningen , bakdelene må lokalbefolkningen leve (og dø) med. Vi har jo også paralellen med industrslamm utslipp i Førdefjorden .Det blir som å pisse i buksa når en fryser. Man skaper noen arbeidsplasser en periode og sitter til slutt igjen med en sterkt forurenset fjord. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ja, hvem veit - kanskje han tar nordlendingan på ordet. Han kan jo en dag bli lei av å værra kølfogd der nede i Hades. Han behøver jo ikke pumpe, bare borra høl nedenfra så renner'a nedover. Fyrstikker og lighter trenger'n jo ikke der nede. Der er'e hett nok til å fyre opp olja. Da kan hu Erna fløtta iskanten så mye hu vil for olja renner feil vei. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Hei, Pentaxen. Denne påskriften representerer vel oppfatningen til mange kystbeboere i distrikter der fiske er en av hovednæringene. Det er mange som frykter konsekvensene av oljeboring / -industri i nordlige farvann, da en evt. ulykke / hendelse med betydelig oljesøl kan føre til katastrofe for kystfisket i mange år framover. Jeg synes bildet er glimrende, med nordnorske fjell i lett havdis som bakgrunn for det klare ønsket som er sprayet på steinen ! God helg, Pentaxen M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Kommer kanskje ikke under betegnelsen grafitti dette, men et sterkt uttrykk hva vedkommende mener om eventuell oljeutvinning i slike områder. Det å ha påskrifter på store steiner ut mot havet er ikke så uvanlig på disse trakter. På Å står det en tilsvarende stein med påskriften "Å". Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Godt bilde! Sier endel dette! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Takker for kommentarer:-) Min mening i denne saken skal være usagt......helvete heller, Faen ta olja! Beklager til de som måtte ha et levebrød av den, men det er noen andre også som trenger noe å leve av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg