Joddze Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Noen som har sett Bad-Acid filmene? Har alle 7,de er GENIALE!! Har du lest en avis i dag,så har du sikkert lest om de! [url="http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/11/06/382797.html"]Dagbladets artikkel om Bad-Acid[/url] Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ja har sett de, ubrukelige.... sto om de i haugesunds avis for flere mnd siden! da var det og en tråd om det her... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har ikke sett akkurat de filmene, men har sett en god del andre norske jackass-wannabee filmer (selv om alle blånekter på at de etterligner jackass). jeg mener at de får holde på så masse de vil så lenge de ikke utsetter andre for fare, eller direkte bryter loven forresten, noen som har adressen til hjemmesiden deres?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har ikke sett filmen enda, men jeg skal laste den ned så fort serveren filmen ligger på er oppe igjen Her er en liten smakbit for folk som ikke har sett den: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Sett en del av dem men ikke den nyeste. (7'n) Det at VG kaller det "dødslek" tror eg er å overdrive... Eg synes det er helt greit at det gjør det. Eg vet at mange av dem har skadet seg, men ikke noe veldig alvorleg. Og det er som de sier; det er helt dødt i Ølen når det gjelder ungdoms tilbuder. (Viss man ikke tar med alle de kristne organisasjonene da... ) btw: /Me comes from Ølen *grin* Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Nå er alle 7 filmene tilgjengelig for nedlasting, se selv, er ikke i nærheten av dødslek engang,sånn som media omtaler det skulle en tro det var mord elns. Bad-Acid filmene og bilder Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skuffende greier, hvis ikke mopedkjøring er det store her i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå