Ravnen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg åpnet pcn min i dag da jeg støvtørket (var mest for å skjekke om det var kommet betydelige mengder støv inn i pcn min, ettersom området rundt hadde vært ganske nedstøvet) da jeg merket noen hvite merker på skjermkortet mitt. Selveste merkene er vanskelige å forklare, men har lagt til noen bilder: et bilde med en større flekk, og det andre bildet med en litt mindre flekk (vet ikke om det kan kalles flekker, det får dere bestemme for dere selv). Skjermkortet fungerer normalt. Er veldig fornøyd med det. Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Kan ikke huske at det var sånn når jeg fikk kortet, men kan være jeg som bare ikke var så oppmerksom på det akkurat da. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Det kan være 3 ting, merker etter svetting (hardt brukt kort) Klistremerker som har falt av og støv festet seg i limet eller... nja... Om det fungerer er alt bra, du har jo 5 år rma på det. 1 Lenke til kommentar
Ravnen Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Det kan være 3 ting, merker etter svetting (hardt brukt kort) Klistremerker som har falt av og støv festet seg i limet eller... nja... Om det fungerer er alt bra, du har jo 5 år rma på det. Har bare hatt pcn i nesten 6 månder, så slitemerker er kanskje litt usannsynlig? Angående det med støv, så har jeg ikke funnet rester av noen klistermerker i kabinettet, noe jeg burde gjort ettersom jeg bygde pcn selv. Du nevnte ikke det tredje alternativet da. Jeg prøvde å stryke en finger forsiktig over området (uten pcn plugget ut, så klart) men det påvirket ikke merkene. 5 år rma er digg, men vil jo helst slippe å måtte sende det inn. Har ikke lyst å være fullstendig ignorant mot merkene, i tilfelle det er resultatet av noe galt som jeg kan fikse på nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 De 3dje var alt annet det kan være. Jeg har tendenser til noe av det på mine kort, det er da svetting som har fått støv på seg. Da det ene kortet mitt brant opp / kortsluttet så ble det hvite spor på baksiden , men ikke så vage som dine merker. ikke gost å si, ta flere bilder og se om det kommer mer av de / sammenligne bildene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Så på min msi 970 kort og ser ikke noe slik som du viser til. Har du klokket mye? Har du problemer med kortet? Om ikke, ikke tenk mere på det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Dette er helt normalt. dont worry, Eller så kan det være fyren som satte sammen kortet ditt som ble litt vel engasjert Neida, er bare rester igjen fra ``rensemiddelet`` fra fabrikk. De kan jo ikke la PCB være fult av dritt. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 noen i monteringsavdelinga som har vært litt slurvete med kjølepasta og tørket seg på kortet kanskje? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har sett slike merker på noen av skjermkorta mine, så dette vil jeg si er normalt Ingen skjermkort har tatt kvelden av det, dog jeg har ikkje skjermkort i 5 år heller 1 Lenke til kommentar
Quesadillas Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hadde akkurat slike merker på et skjemkort som tok kvelden for noen år siden, fikk avslag på retur pga "Vann Skade" haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå