IcedInsanity Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Spiller jo noenlunde bra og skaper noen gode sjangser så er nok bare spørsmål om tid før målet kommer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 McNair og Shaw sliter litt med linja,men de har ikke spilt så alt for mye i år. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Er Shaw blitt Injury Prone etter at han kom til oss eller? Fått tips av Jones, Evans, Smalling, RvP og Rafael? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Blir vel Rooney på midten da, pokker! Endret 26. april 2015 av kreps79 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvis Shaw må ut, vil jeg heller ha inn RvP eller Falcao og ned med Blind og Rooney enn Blackett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvis Shaw må ut, vil jeg heller ha inn RvP eller Falcao og ned med Blind og Rooney enn Blackett. Nei, totalt uenig. Da tror jeg vi taper. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Tydelig at vi må øve avslutninger på treningsfeltet.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Hvis Shaw må ut, vil jeg heller ha inn RvP eller Falcao og ned med Blind og Rooney enn Blackett. Ned med Young og ADM på vingen i så fall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvis Shaw må ut, vil jeg heller ha inn RvP eller Falcao og ned med Blind og Rooney enn Blackett. Nei, totalt uenig. Da tror jeg vi taper. Rooney er bedre på midten enn det blackett er på kant. Grunnen til at denne taktikken funker, er at vi dobler på kant. Med Blackett blir det intet av det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvis Shaw må ut, vil jeg heller ha inn RvP eller Falcao og ned med Blind og Rooney enn Blackett.Nei, totalt uenig. Da tror jeg vi taper. Rooney er bedre på midten enn det blackett er på kant. Grunnen til at denne taktikken funker, er at vi dobler på kant. Med Blackett blir det intet av det. Rooney på midten er et mareritt. Young ned og ADM inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fort blitt 2-0 der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Smalling er ekstremt hurtig altså. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvis Shaw må ut, vil jeg heller ha inn RvP eller Falcao og ned med Blind og Rooney enn Blackett.Nei, totalt uenig. Da tror jeg vi taper.Rooney er bedre på midten enn det blackett er på kant. Grunnen til at denne taktikken funker, er at vi dobler på kant. Med Blackett blir det intet av det. Rooney på midten er et mareritt. Young ned og ADM inn. Så lenge Blackett ikke skal spille back er jeg fornøyd. Og Rooney var grei mot Chelsea. Han er bedre der nå som laget forstår hva som skjer utpå der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fort blitt 2-0 der. FAEN TA MEG Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Det blir knus i dag. Bare å godta der først som sist. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 For en drittkamp.. to sjanser, to mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jadda! Vanvittig fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå