Elvis Plesly Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hei, Gjennom hele min oppvekst, har alltid den ene ballen min vært heng oppe ved penis, mens den andre henger nede og er drastisk større. Jeg vet at den ene ballen er større enn den andre, men den her virker som det er noe galt med. Noen som vet om det kan være noe? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Jeg tror det er ganske vanlig at testiklene henger i ulike høyder, for å si det på den måten. Det er nok helt ufarlig. Sålenge overflaten på testiklene er jevne, så er det ingen fare. Googlet litt, og en kar stilte et lignende spørsmål til lommelegen. Men hvis du er bekymret, så gjør det ingenting å ta en tur til din fastlege. Fredag 19. januar 2001 Hei! Jeg er en gutt på 18 år som har et spørsmål ang. testikklene mine. Den venstre synes å henge ca. 1,5 - 2 cm lavere enn den til høyre... Før (1år siden) så hang de någenlunde likt. Er dette normal? Skal det være sånn? Har ikke merket noen forskjell på utløsningen min... Hilsen gutt 18 Mann, 18 år Hei! Det er helt normalt at testiklene henger i ulik høyde. Det er nok et av naturens små triks for at det skal bli bedre plass! Du kan undersøke testiklene dine selv, for eksempel når du står i dusjen og huden er glatt. Testiklene skal føles omtrent like stor, glatte og jevne. Knuter eller kuler er ikke normalt og det skal du umiddelbart gå til legen din med. Dr. Roar Pedersen, røntgenlege Endret 24. april 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Er bare at mine har aldri hengt likt, den ene har alltid vært 2-3x større enn den andre. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Det er nok helt ufarlig, og helt normalt. http://nhi.no/forside/egenundersokelse-av-testiklene-45284.html Husk også at den ene testikkelen (oftest den høyre) vanligvis er større enn den andre, og at det er helt vanlig at den ene henger lenger ned enn den andre. Endret 24. april 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Er bare at mine har aldri hengt likt, den ene har alltid vært 2-3x større enn den andre. 2-3 ganger større er definitivt ikke normalt. Oppsøk lege. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Jeg er da en student, og har ikke ellers så mye penger (bor for meg selv). Ville nav kunne ha hjulpet meg med å dekke uitralyd og legebesøk? I så fall vet dere hvordan? Jeg har aldri vært på nav før, så vet ikke helt hvorda ndet fungerer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Først så besøker du fastlegen din, en time koster rundt 160 kr, hvis jeg ikke husker helt feil. Det har du vel råd til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå