EiSvIn Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hmm. Tenkte jeg skulle laste ned Fedora som alle skryter slik av(?), det jeg lurer på er om jeg trenger alle filene? Må jeg virkelig laste ned 6 cd'er? Hva er forskjellen på yarrow-SRPMS-disc1.iso og yarrow-i386-disc1.iso? Trenger jeg begge? Forøvrig prøvd å laste ned fra http://download.fedora.redhat.com/pub/fedo...ore/1/i386/iso/ men får bare beskjed om at FTP-tjeneren ikke kan nås. Er det noen som har en adresse til en virkende mirror? (Jeg laster ned til Win, ikke Linux) EiSvIn Lenke til kommentar
xeon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei.. Vil heller anbefale deg å laste ned herfra ftp://ftp.heanet.ie/mirrors/download.fedo...ore/1/i386/iso/ Du trenger yarrow-i386-disc1.iso yarrow-i386-disc2.iso yarrow-i386-disc3.iso Lenke til kommentar
linow Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hei, jeg lurte på om også vis man skal installere, hvordan fær man cd til å boote så man kan istallere fra "bios"?? trenger hjelp Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Man installerer ikke fra bios. Gå inn i bios, finn boot-settings ( advanced settings o.l) og sett CD-rom som første boot-device, floppy som andre og IDE0 som tredje ( sånn liker iallefal jeg det ). Lagre settings, dytt inn CD-en, reboot, voilá Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå