clynos Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Vinduting Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Bakgrunnsfargen kan du bestemme sjøl i det du legger inn bildet, det ligger under "vis avanserte valg" du bare drar streken bortover til den nyansen du synes er passelig. Dette kan du gjøre i ettertid også ved å gå inn på "endre" og så gjør du som beskrevet over. Håper du får det til! Bildet var stemningsfullt og fint synes jeg, vakre farger. 1 Lenke til kommentar
clynos Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Bakgrunnsfargen kan du bestemme sjøl i det du legger inn bildet, det ligger under "vis avanserte valg" du bare drar streken bortover til den nyansen du synes er passelig. Dette kan du gjøre i ettertid også ved å gå inn på "endre" og så gjør du som beskrevet over. Håper du får det til! Bildet var stemningsfullt og fint synes jeg, vakre farger. Kult, takk! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Bakgrunnsfargen kan du bestemme sjøl i det du legger inn bildet, det ligger under "vis avanserte valg" du bare drar streken bortover til den nyansen du synes er passelig. Dette kan du gjøre i ettertid også ved å gå inn på "endre" og så gjør du som beskrevet over. Håper du får det til! Bildet var stemningsfullt og fint synes jeg, vakre farger. Kult, takk! Du fikk det til! Good! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Kreativt utsnitt og nydelig bakgrunn. Liker godt dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
clynos Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Kreativt utsnitt og nydelig bakgrunn. Liker godt dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg