Gå til innhold

GTX 970 SLI -Hvilket kort skal jeg velge..?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har googlet og søkt her på forumt, men svaret forsvinner i mylderet av spørsmål..

Skal kjøre 2stk. GTX 970 i SLI, men er usikker på hvilken produsent/utgave jeg skal gå for. Hadde gått for stock, men det er visst ikke et alternativ.

Ønsker kjøler som dytter luften ut bak, ikke inni kabinettet. Støy er også en faktor, men å få varmen direkte fra kortet og ut av kabinette hjelper litt på dette.

Finnes det closelooped vannkjøling for 970, til en overkommelig pris?

Tips tas mot med takk, bukk og geit :)

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en måneds tid skal visstnok 980-versjonen av TitanX komme, med denne kan du forvente rundt 90 % av ytelsen til 970 SLI.

Pris vil jeg tippe cirka 6500-7000. 6 gb ram. Hvis du trenger kort nå så kjøper du selvsagt det. Hvis ikke ville jeg seriøst vurdert ett "ny-980" som snart kommer.

Lenke til kommentar

Hmm.. Fikk sykt lyst på closed loop nå. Kanskje jeg skulle gå for et enkelt 980 med closed loop?

Har nemlig ikke plass til to radiatorer. Men det var pent og enkelt.

Blir nok god gammeldags luftkjøling på GPU-en. Så får jeg heller vente med vannkjølt GPU til jeg en dag går inn for custom vannkjøling.

Takk for tips! :)

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Det ser ut som formange krav.

Kaste ut luften bak = støy.

Men å kaste det inn i kabinettet og la kabinettet kaste det ut er ikke så ille med 9serien.

Kjører ett kort i en støydempet kasse /r5 , det er overklokket og har full last 24/7 og kortet ligger på 63c og er lydløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...