Kvalsvikfoto Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tempo Corvette Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Flott komp , flotte farger og en flott moped. Tankene går til Øivind Blunck's karakter Fridtjof når jeg ser denne mopeden. Mvh Alec Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Stilig komponert! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tenker på Øivind Blunck og Fridtjof jeg også. Men han er vel inn og spiser vafler (blander vel karakter her men..) Et godt komponert bilde dette i mine øyne. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg syntes jeg hadde sett dette bildet før....og så hadde jeg jo det! Innmari stilig ble det! Flott komp Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Fin komposisjon. mvh aagesp Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ja, en gang for noe som synes som leenge siden gikk det mange slike i gater og ikke minst på veier ute i distriktene. Jeg hadde faktisk en enda eldre og enklere modell enn den der. men dessverre rista oljeskruen løs uten at jeg oppdaga det før motoren skar seg. Fint komponerte dette. Bra lys, skarphet, farger og detaljer. Dog litt gjengrodd i det svarte eller er det mørkt blått på tempo'n? En ørliten kloning oppe i høyre hjørnet ville forbedre bildet ytterligere. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg