Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jussforumet er nå informert https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1664587 Og jeg ser at ekspertene allerede har gjort sitt tilsvar, case closed! Nei det er ikke lov å henge ut folk... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg sier bare hva jeg tror Syns forsåvidt det er helt meningsløs å starte en slik tråd... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 sjekk tråden igjenn, ligger en rimelig klar refferanse til vvp Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg sier bare hva jeg tror Syns forsåvidt det er helt meningsløs å starte en slik tråd... Ikke meningsløs nok til at du ikke svarte i den Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 sjekk tråden igjenn, ligger en rimelig klar refferanse til vvp Ja den er ekstremt klar - ekstremt klart irrelevant Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg sier bare hva jeg tror Syns forsåvidt det er helt meningsløs å starte en slik tråd... Ikke meningsløs nok til at du ikke svarte i den Syns du jeg burde uttrykke hvorfor jeg mener det er slik det er? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Man kan si mye men fakum er at de som ble hengt ut og som ikke engang godtok det kan saksøke dem og det kan bli en stygg sak Har man allerede fått mere oppmerksomhet enn man ønsker, så er vel ikke det klokeste man kan gjøre å gå til sak? Så om saken blir stygg, så spørs det vel kanskje hvem den den blir styggest for. Er ikke dette nettopp å la sola skinne på troll, som noen har nevnt her når det har vært snakk om ytringsfrihet? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Man kan si mye men fakum er at de som ble hengt ut og som ikke engang godtok det kan saksøke dem og det kan bli en stygg sak Har man allerede fått mere oppmerksomhet enn man ønsker, så er vel ikke det klokeste man kan gjøre å gå til sak? uten at jeg skal dra noen parallell så er det vel nettopp derfor såpass få voldtekter anmeldes. 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Denne saken illustrerer jo nettopp problemet med diskusjonsforum som ikke tillater eller respekterer anonymitet. Det er viktig for meningsdannelsen at man kan lufte synspunkter uten å måtte stå for dem. Hvis du må stå for alt du skriver kan du jo ikke lufte synspunkter som du trenger tilbakemeldinger på. Det er viktig å kunne fremstå som dum uten at du blir stemplet som det i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå