Gå til innhold

Vg har startet med å ringe opp kommentarfelt-troll og lager reportasjer av det

Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg sier bare hva jeg tror ;) Syns forsåvidt det er helt meningsløs å starte en slik tråd...

Lenke til kommentar

Jeg sier bare hva jeg tror ;) Syns forsåvidt det er helt meningsløs å starte en slik tråd...

Ikke meningsløs nok til at du ikke svarte i den  :huh:

Lenke til kommentar

sjekk tråden igjenn, ligger en rimelig klar refferanse til vvp

Ja den er ekstremt klar - ekstremt klart irrelevant

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke meningsløs nok til at du ikke svarte i den  :huh:

Syns du jeg burde uttrykke hvorfor jeg mener det er slik det er?

Lenke til kommentar

Man kan si mye men fakum er at de som ble hengt ut og som ikke engang godtok det kan saksøke dem og det kan bli en stygg sak

Har man allerede fått mere oppmerksomhet enn man ønsker, så er vel ikke det klokeste man kan gjøre å gå til sak? Så om saken blir stygg, så spørs det vel kanskje hvem den den blir styggest for.

Er ikke dette nettopp å la sola skinne på troll, som noen har nevnt her når det har vært snakk om ytringsfrihet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan si mye men fakum er at de som ble hengt ut og som ikke engang godtok det kan saksøke dem og det kan bli en stygg sak

Har man allerede fått mere oppmerksomhet enn man ønsker, så er vel ikke det klokeste man kan gjøre å gå til sak?

uten at jeg skal dra noen parallell så er det vel nettopp derfor såpass få voldtekter anmeldes.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne saken illustrerer jo nettopp problemet med diskusjonsforum som ikke tillater eller respekterer anonymitet. Det er viktig for meningsdannelsen at man kan lufte synspunkter uten å måtte stå for dem. Hvis du må stå for alt du skriver kan du jo ikke lufte synspunkter som du trenger tilbakemeldinger på. Det er viktig å kunne fremstå som dum uten at du blir stemplet som det i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...