allyse Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Min internettregning har vert høy di siste månedene, men etter broren min fant veien til internettet betaler jeg ca. 1300,- i måneden for internettet, med World Onlines "gratis" "tilbud" Jeg vil ha fastpris, men vil ikke betale mer enn ca. 5-600 kroner pr. mnd. Hva er det beste jeg kan få for denne summen, hvor osv...? Mvh Allyse Lenke til kommentar
jesus666 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 samme lurer jeg på, bruker nå tele2 med skyhøye priser bare for pingens skyld Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Det hadde sikkert hjulpet om noen satte litt press på Telenor slik at vi uten tilgang til bredbånd kunne få ISDN med fastpris.. Lenke til kommentar
Buggah Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Da tror jeg dere skal lese litt om dette som er bra når det gjelder spilling ( ping ) : http://www.online.no/ti/produkt/online150.html skulle oxo legge med link til noe som heter cybercity men der er det opphørt 30.september 2001. :sad: Så Dette er vel det beste tilbudet jeg kan foreslå! En kjekk tin med dette oxo er at hvis du er hos din kamerat og "laner" kan du låne isdn linja hans og kople til internett med dine password og login så trekkes internettet på dine timer og ikke belastes din kamerat som du er på besøk til! Lykke til håper det hjalp! :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 slike tråder passer best under internett,nettverk, flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå