Lisbeth Grendal Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Treningsøkt midt i lunsjen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Artig og kreativt med fuglen opp/ned:-) Godt vi har stoler og bord når vi skal innta lunsjen og de andre måltidene... Fin skarphet og flotte fargetoner. Flott uklar bakgrunn og god komp. PS Ang. hvilken fugl dette er, så overlater jeg det til Albert:-) Godt jobba! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Veldig skarp og fin denne meisen Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Opp ned synes ikke å være noe problem for blåmeis og andre småfugler. Artig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Artig vinkel! De er morsomme disse småfuglene. så vidt jeg kan begripe så er det vel en blåmeis, men dette er ikke et felt jeg er ekspert på akkurat. Fin og skarp fugl mot dus og matchende bakgrunn! Flott! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Igjen et flott fuglebilde fra din hånd. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Spørsmålet her om det kanskje er fotografen som har tvunget "svensken" til å trene biceps midt i matøkta får heller stå åpent.. Uansett så er det god skarphet i fint lys med dertil gode farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Artig og kreativt med fuglen opp/ned:-) Godt vi har stoler og bord når vi skal innta lunsjen og de andre måltidene... Fin skarphet og flotte fargetoner. Flott uklar bakgrunn og god komp. PS Ang. hvilken fugl dette er, så overlater jeg det til Albert:-) Godt jobba! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja, takke meg til stol og bord ved måltider. Småfuglene derimot, må være rene akrobatene innimellom, for å få i seg maten. PS Albert vil nok med sikkerhet si at dette er en blåmeis Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Veldig skarp og fin denne meisen Tusen takk for det Torhild Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Nydelig Hilsen Rune Tusen takk Rune Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Opp ned synes ikke å være noe problem for blåmeis og andre småfugler. Artig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Nei, de inntar utrolig mange måltidstillinger Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Artig vinkel! De er morsomme disse småfuglene. så vidt jeg kan begripe så er det vel en blåmeis, men dette er ikke et felt jeg er ekspert på akkurat. Fin og skarp fugl mot dus og matchende bakgrunn! Flott! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Helene Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Igjen et flott fuglebilde fra din hånd. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Spørsmålet her om det kanskje er fotografen som har tvunget "svensken" til å trene biceps midt i matøkta får heller stå åpent.. Uansett så er det god skarphet i fint lys med dertil gode farger og detaljer. Roar Tusen takk for hyggelig kommentar. Det hadde vært kjekt Roar, om man kunne påvirke disse småfuglenes plassering på gren. Ofte, spesielt om det kommer en litt sjeldnere art på besøk, så er det typisk at de setter seg "kjælkete" til, sånn i forhold til fotografens plassering. Enten havner de bak en gren, eller i et buskas som gjør det vanskelig å få et brukbart bilde. Nå er ikke blåmeisa spesielt sjelden da, men den er derimot lynkjapp. Når det serveres meisebolle, så kan den "henge" en stund. Her valgte den å trene bicepsen helt av seg selv Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg