Ovidia2 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fototørke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Skjønner at du har hatt tid til å pønske på neste trekk, og at fantasien ikke har vært infisert Kreativt med mye humor, og god helg! -bjarte. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hei Kreativt og stilig bilde God bedring. Hilsen Run Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kreativiteten er det ikke noe og si på. Den er frisk som en fisk:-) Mer enn fototørke dette, da det tydeligvis mer som må tørkes.... Morsomt dette, så det blir Dagens smil fra meg:-)) God bedring og håper du kommer sterkt tilbake!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 I gamle dager hang man bildene til tørk i mørkerommet. Dette er jo en ny og kreativ variant. Artig og severdig. Vennlig hilsen Rannar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Artig gjort. I boka jeg leser for tiden er det en kar som har hengt en geometribok på klessnora i hagen, for å se hvordan teorien klarer seg i den virkelige verden. Det har kanskje ikke så mye med bildet å gjøre men det fikk meg til å tenke på det.. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Der er det bildet igjen ja! Herlig morsomt og stilig bilde! Utrolig fin fargekombinasjon på alt! Dette er dagens for meg, du får et hjerte fra meg og de beste ønsker for snarlig bedring! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hei, TCL Photography. Ja, streptokokkinfeksjon er ingen bagatell, men når man ser dette originale, fargesterke bildet, virker det som om du er i ferd med å bli frisk ! Ha fortsatt god bedring, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 dagens bilde for meg! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 DAGENS BILDE: Kul idè som blir realisert på en meget presentabel måte. Et bilde som umiddelbart fanger oppmerksomheten og kunne med fordel vært brukt på en nettside eller annen form for selvpromotering. For meg handler dette om likheten mellom fint undertøy og noen av de mer sensuelle bildene du tar. Begge deler er gjerne ment for de aller nærmeste, men noen ganger er det så fint at man vil vise det til hele verden For andre vil det gjerne handle om noe helt annet, men de fleste vil uansett synes at det er kult bilde som får frem smilet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Gratulerer med Dagens bilde! (og smil) Medisin for fotosjela om ikke annet, så får vi håpe at det kan ta knekken på noen av streptokokkene i tillegg.... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Artig gjort. I boka jeg leser for tiden er det en kar som har hengt en geometribok på klessnora i hagen, for å se hvordan teorien klarer seg i den virkelige verden. Det har kanskje ikke så mye med bildet å gjøre men det fikk meg til å tenke på det.. Henning .....og han heter..... Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Fargerikt og godt bilde. mvh aagesp Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Fint at så mange har kommentert dette for da slipper jeg. Kunne fort ha skrevet noe jeg angra på i denne sammenheng. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei og gratulerer med dagens bilde ! Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Hjertelig takk alle sammen! Takk for at dette ble valgt til dagens bilde også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg