Gå til innhold

Fototørke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Kreativiteten er det ikke noe og si på. Den er frisk som en fisk:-) Mer enn fototørke dette, da det tydeligvis mer som må tørkes....

Morsomt dette, så det blir Dagens smil fra meg:-))

God bedring og håper du kommer sterkt tilbake!!

Lenke til kommentar

Artig gjort.

I boka jeg leser for tiden er det en kar som har hengt en geometribok på klessnora i hagen, for å se hvordan teorien klarer seg i den virkelige verden. Det har kanskje ikke så mye med bildet å gjøre men det fikk meg til å tenke på det..

Henning

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Kul idè som blir realisert på en meget presentabel måte. Et bilde som umiddelbart fanger oppmerksomheten og kunne med fordel vært brukt på en nettside eller annen form for selvpromotering.

For meg handler dette om likheten mellom fint undertøy og noen av de mer sensuelle bildene du tar. Begge deler er gjerne ment for de aller nærmeste, men noen ganger er det så fint at man vil vise det til hele verden :)

For andre vil det gjerne handle om noe helt annet, men de fleste vil uansett synes at det er kult bilde som får frem smilet.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Gratulerer med Dagens bilde! (og smil) Medisin for fotosjela om ikke annet, så får vi håpe at det kan ta knekken på noen av streptokokkene i tillegg....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Artig gjort.

I boka jeg leser for tiden er det en kar som har hengt en geometribok på klessnora i hagen, for å se hvordan teorien klarer seg i den virkelige verden. Det har kanskje ikke så mye med bildet å gjøre men det fikk meg til å tenke på det..

Henning

.....og han heter.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...