Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Det er verdt å mekre seg at alle synes det var et godt kort før man fant ut av minnefeilen. På mitt serverrom er det 52 kort, ca halvparten er nvidia og resten amd. alt i fra stock til 2vifte og 3viftekort. Hva velger jeg å ha i maskinene hjemme? nvidia , og jeg har prøvd det meste som finnes. Man kan jo ha black-screen, 4k-fail, bsod, passive porter som krever aktive adaptere osv i bakhodet. Mye mer styr med amd en at det er 2x så varmt. Skal ikke kimse av din erfaring nei. Og er enig at det kan være mindre styr med Nvida. Og jeg synes GTX970 er/var ett ekstremt bra kjøp for min del. Det med "blackscreen" har jeg vært plaget med de fleste nyere AMD-baserte riggene. "Løste" seg ved at jeg aldri lar "Power plan" slå av skjerm. Da får ikke AMD kortet (bios) sjanse til å svikte ved overgang til power-state av/på. Endret 9. mai 2015 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) ja. oj, ja til posten før deg. det ble litt bedre etter at jeg slo av...c6? i bios, så cpu ikke sover pga den trekker så lite strøm mens gpu jobber 100% (folding) Endret 9. mai 2015 av War Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Et godt tilbud fra Dustin: https://www.dustinhome.no/product/5010870692/tiger?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare GTX 970 til 2699,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå