War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 en slik rog skal jeg selge snart. Bare sende den i rma til komplett først ( selge den nye) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Har selv hatt 8 780Ti og er ikke verd 1700kr for 780CL. Så nei du trenger ikke sende meg 1500kr. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) en slik rog skal jeg selge snart. Bare sende den i rma til komplett først ( selge den nye) Hva er galt, asus er altså ikke bedre enn de andre merkene Endret 8. mai 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Dette er vel toppkort å regne, men vifta stoppa og må snurres igjen med fingra. 8 andre som snurrer da, så regner med at de holder koken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Samme som jeg hadde på ett msi 560Ti for en stund siden. Alle skriver at asus er best, jeg gjør alt for å kjøpe msi/evga osv. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Vifter er vifter, evga-viftene mine detter av kortene helt av, masviftene stopper, asusviftene tar i kjølerene osv. De får ikke feilfrie produkter når de skal lage så billig kjøler som mulig. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Vifter er vifter, evga-viftene mine detter av kortene helt av, masviftene stopper, asusviftene tar i kjølerene osv. De får ikke feilfrie produkter når de skal lage så billig kjøler som mulig. har samme problem med ett av strixene med viftene, det er fucked Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 News flash: Det er en produsent som heter EK som løser alle problemer med vifter :O Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Har man gpuen når vannblokken kommer, så har man for gammel gpu Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Pfft bs. Dessuten kan man kjøle alt med noe annet enn luft. Kjøleteknikk er ikke låst til pcb Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Får vannkjøle kortene mine da, koster bare 350.000 i deler så er alle maskinene dekket med billigste vannkjøling. Men du er inne på noe, jeg måtte ta ut 4sli 980, ble for varmt, 3 gikk heller ikke, endte opp med 2 med slot imellom. Endret 8. mai 2015 av War Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Hadde 380k bare i mekanisk vedlikehold forrige uke. Hvis du har lommebok så er alt mulig. Slutt å klag. Neida, privat er slikt en utfordring, og Gpu kjølere burde lære av cpu kjølere og muliggjøre brukers bytte av viftemodulen. Endret 8. mai 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Evt selge viftene løse, på smi ol er det det synlige skruer og vanlig 2pin-kontakt. hadde tatt bestemor 20 sek å bytte, men nei da, det gjør de i tyskland på 7,5 uker. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Evga sine acx 2.0 har funket i 8md nå uten støy og klatt. Samme med msi sine gaming kort 970/980. Håper de holder litt til uten å kjøre rma på noen dumme vifter Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Takk for fin OT. Noen som vet noe om nettbutikken advance? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Ville ikke ha brukt den, kjøpte noe der, ikke hørt noe siden. https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-970-4gb/835338 Her er tilbudet man har ventet på. (gleder bare denne helga) Endret 9. mai 2015 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ville ikke ha brukt den, kjøpte noe der, ikke hørt noe siden. https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-970-4gb/835338 Her er tilbudet man har ventet på. (gleder bare denne helga) Tilbud? Ventet på? I disse tider hvor lovprising av GTX970 er gått over til at dette er ett "lurekort" fra Nvida. Jeg betalte under 3k for mitt i slutten av september. (Ja, jeg er klar over valutakurser og "dårlig" NOK). Jeg vil fremdeles si at 290X til 2.5k er ett "bedre" tilbud dersom det er om å gjøre å betale minst mulig for ett "greit" kort. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Det er verdt å mekre seg at alle synes det var et godt kort før man fant ut av minnefeilen. På mitt serverrom er det 52 kort, ca halvparten er nvidia og resten amd. alt i fra stock til 2vifte og 3viftekort. Hva velger jeg å ha i maskinene hjemme? nvidia , og jeg har prøvd det meste som finnes. Man kan jo ha black-screen, 4k-fail, bsod, passive porter som krever aktive adaptere osv i bakhodet. Mye mer styr med amd en at det er 2x så varmt. Endret 9. mai 2015 av War 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ville ikke ha brukt den, kjøpte noe der, ikke hørt noe siden. https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-970-4gb/835338 Her er tilbudet man har ventet på. (gleder bare denne helga) Tilbud? Ventet på? I disse tider hvor lovprising av GTX970 er gått over til at dette er ett "lurekort" fra Nvida. Jeg betalte under 3k for mitt i slutten av september. (Ja, jeg er klar over valutakurser og "dårlig" NOK). Jeg vil fremdeles si at 290X til 2.5k er ett "bedre" tilbud dersom det er om å gjøre å betale minst mulig for ett "greit" kort. 100kr mere en det jeg betalte for mine. 2.5 er billig for den strøm slukeren, men ville heller valgt den kalde 970 til 3200 ca Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Ville ikke ha brukt den, kjøpte noe der, ikke hørt noe siden. Du betalte uten å få varen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå