Crazy Joe Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kjære Asus A7N8X Deluxe rev.2.0 eiere, er det noen av dere som kan si meg hvor i biosen på hovedkortet ligger de to menyvalgene som gjør at man kan låse hastigheten på agp: 66mhz og pci : 33mhz. Tror jeg fant den til agp. Den hette agp frequensy men finner ikke pci valget. Setter stor pris på tilbake meldinger Mvh Ole Lenke til kommentar
OeO Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 den låses automatisk, nesten 100% sikker på det. Har kortet selv overklokket, og har ikke satt på en spesiell pci lock. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 ok, godt å høre. Men du måtte sette agp hastigheten på 66 mhz selv ? Mvh Ole Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ja jeg satt agp hastighet til 66 mhz har v 1.04 Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 takk for svarene, så slipper jeg å lete mer etter den pci valget der og kan oc videre med et mindre problem å tenke på hehe. Mvh Ole Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har heller ikke funnet PCI-lås, men har satt på agp-lås og prøvd å klokke min athlon xp2800 til xp3200. Funker fett en stund, litt varmere enn ellers, men så hender det at programmer krasjer, og jeg fikk bluescreen i Prime95, etter ti min eller no. hvorfor det a?? Er core-volten med på å bestemme om cpu kjører stabilt? Prøvd å sette cpucore til 1,75 f. eks, men merker ikke forskjell? Noen som vet hva jeg skal sette her? Mvh OLE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå