Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Svolværgeita

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ditta va moro å lese! :)   Herregud kor sprø folk er! :omg:  Jeg skulle vel kommet meg opp til foten av geita, eller hva det nå kalles, men ikke f... om jeg hadde gått opp på steinene! V1 er det beste bildet, men resten av bildene utfylte godt. Er det mange som ikke har greid det? Vet du noe om det? :blink:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for flotte kommentarer:-)

Det er tatt mange flotte bilder av denne, og jeg er sikker på at dine Ragnar også er blant dem:-) Dette er tatt fra kirkegården, midt blant noen av de som har falt ned....

@Helene, så er det veldig mange som har tatt spranget, så antallet er sikkert passert 1000 for lengst. Vet at bl.a Bjørn Kjos har tatt det, men det er jo ikke noe sak når du har fly.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde , liker v1 best.

Det ser ikke så skremmende ut nedenfra , men når en er der oppe og ser ned endre dette seg fort.

Det å gå oppover går som regel greit , det er adskillig verre å gå nedover.

Har hatt noen slike skremmende opplevelser i 1800-2400 moh i Italia.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

"Geita" er en kjent fjellformasjon også for oss aller fleste som bor sør i Norge. Det er et flott bilde du her viser med fin beskjæring, fine farger og god skarphet. Jeg kunne godt tenkt meg en fototur til den vakre Lofoten, det blir en lang biltur fra Haugesund og helt opp til Svolvær og områdene omkring der. Håper en gang jeg får oppleve din vakre del av Norge.

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...