aagesp Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 kjør kollektivt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Helt enig. Men denne formen for kollektivtransport hadde nok fort blitt stoppa i Norge. Tipper India eller Pakistan. Men når jeg ser omgivelsene kan det like gjerne være Afganistan eller et land i Midtøsten. Det er jo ganske likt på disse stedene. Ikke forandrer det seg så mye heller så jeg har jo vært gjennom mange av disse landene selv om det er over 40 år siden for en del av dem. Kan ta feil men mener å kjenne igjen skrifttegnene på plakaten der. Men kan godt ta feil likevel. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Herlig fortellende bilde, men også til ettertanke. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kjempeflott bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Så sant, så sant:-) Tror ikke en sutrete nordmann hadde brukt denne. Vi skal jo ha allverdens bekvemmeligheter på bussen, inklusive wifi og varm kaffe..... Artig "gatefoto" av den eksotiske sorten, og som det er sagt, kanskje noe til ettertanke. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Steike tid for en doning! Er nok relativ enkel å mekke på denne vil jeg tro, ikke så veldig mange komponentene, og lett tilgjengelig det meste! Flott gatefoto! I lika! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 En utmerket skildring Aage. Dette er et bilde som fanger oppmersomheten og er også inspirerer til ettertanke. Gode farger og eksponering. Mvh, Jon Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Takk for hyggelige kommentarer. Bildet er tatt på motorveien mellom Agra og Dehli så Roar var på sporet. Som en ser inneholder den både syklende og gående i tillegg til denne doningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg