Gå til innhold

From an old Man's Sandbox 1376

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjennomført stil i bildet (ene) ditt(dine). En spesiell mørk tone her, men for meg er det slik at jeg alltid må studere nærmere dine bidrag. Ikke fordi jeg forstår meg noe særlig på kunst (for jeg mener det er dette det er), men fordi det er noe ved bildene dine som gjør meg nysgjerrig og som det vel verd å se nærmere på.

Når det gjelder dagens, så mener jeg den er med å skape interesse for foto generelt. Ser at dagens bilde alltid får flere "treff" enn de øvrige bilder. Dette må bety at en del som ellers ikke benytter bildekritikken daglig er innom og titter. Så for interessen generelt og for Tek.no vil jeg tro det er positivt. Hvilke bilder som blir valgt er nok som du sier avhengig av hvem som velger ut disse. Jeg er imidlertid sikker på at det uansett for Bildekrittbrukere og andre seere er et stort pluss at du er med å bidrar slik du gjør. Personlig vil jeg gi uttrykk for at uten din deltakelse så hadde nok ikke min interesse for dette forum vært så stort som det er nå.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Henger meg virkelig på det Ragnar sier. Din deltagelse her, både med fantastiske bilder, og ikke minst med dine konstruktive kritikker, gjør at det er moro å være med i dette forum. Du er vel en av de som har lært bort aller mest her, til oss som bare er amatører. Når man ser på de forskjellige bildene her inne, scroller man alltid ned for å se om Roar har kommentert. Du kaller en "krakk, en krakk", men alltid på en vennlig og lærerik måte. Bildene dine er fargerike, og det er jammen din uttrykksmåte også. "Kul kæll", er det du er :D Bildet ditt i dag er også kjempekult. Litt ergerlig med de to "tåkedottene" som ligger bak to av spirene synes jeg, men kanskje de har en mening.

Angående "Dagens", så forsøker jeg ofte å gjette på hvem det blir, men nei da,! Helbom hver "enæste" gang :D

Roar, du er uvanlig, og takk for det :D

Mvh Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hvis det er noen som bidrar med kreativitet, kunnskap og sørger for at mangfoldet blir opprettholdt, så må det være deg Kneppen! Alltid både interessant, lærerikt og morsomt å lese dine kritikker. Når det gjelder bildene, så får jeg ikke alltid kommentert disse, men det vil ikke si at de er uten interesse. Alltid spent på å se hva du kommer med. De gangene du har uteblitt, så er det et tomrom her på bildekritikken. Synes det er flott at du er uvanlig, og en flott Livskunstner, som jeg tillater meg og kalle deg, er du. Ellers så hiver jeg meg glatt på hva de andre har sagt!

Dagens får være det det er. En fin boost for alle, men jeg tror de aller fleste er her for å dyrke fotointeressen. Flott og inspirerende sted å poste bilder.

Og ja, så var det bildet....

Skråstillingen gjør bildet spennende og detaljene på gjerdet har du gjort myke, som en kontrast til spisse og skarpe. Ramma står veldig godt til dette bildet. Spennende struktur og fargetoner. Severdig kunst dette som mye annet du lager. Det som er fint, er at du tør og leke deg med bildene, for så og skape noe severdig. Tror du har mye av "gutten" i deg enda:-)

Er du mutt og lei, så se til Kneppen, så får du opp peppen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Om et bilde er vanlig eller uvanlig kommer an på øyet som ser.

Jeg synes dette bildet er fotokunst , så får det være opp til andre å vurder det vanlige/uvanlige .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott komposisjon, litt mørkt, skummelt og kirkegårdsaktig. Likte det godt, men det var kanskje litt pussig med disse tåkedottene som er nevnt før meg. :) Bare vær uvanlig du Kneppen, det liker vi og det inspirerer oss andre "vanlige" til kanskje å tørre oss litt ut av A4 vi også. :thumbup: Dagens er ikke viktig for meg, hva dere kommenterer som betyr noe. (Egentlig burde det kanskje hete ukas nå for tiden...?)

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Jeg er en "enkel sjel" som presenterer enkle bilder, - jeg formidler det jeg ser fysisk, - rene synsinntrykk.

Dine bilder er som oftest av en annen karakter, - de er resultatet av kreativ prosess, og jeg betrakter deg som en kunstner som følger sine egne veier uten å tenke på popularitet i form av antall visninger, kommentarer eller "Dagens bilde" ! :)

Du er samtidig en ærlig og dyktig bildekritiker

(den beste !) her på forumet, og jeg tror at alle har tatt lærdom av dine fyldige, konstruktive og ikke minst, - humoristiske tilbakemeldinger :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...