Gintoki Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Har kjøpt meg et philips fidelio x2 som skal brukes til musikk og spill til pc, men trenger også en god mic da jeg da ikke skal bruke headset med mic, hvilken er den beste bord micen til rundt 1000-2000?Har kikka på denne: https://www.komplett.no/audio-technica-at2020usb/833553Men de har den ikke på lager, er det noen andre butikker jeg kan kjøpe den fra? Lenke til kommentar
Simenmc Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ville mer gått for Blue yeti, mer crisp lyd. Og koster bare 1000kr - 1200kr på apple.no Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Tja, jeg vil vel si at de er like gode og at det er snakk om preferanser og små forskjeller. AT2020 (med eller uten USB på slutten) er en av de mest populære mikrofonene som finnes, mye brukt i amatørstudio, som på YouTube o.l. og får gjennomgående svært mye skryt i tester. Men Yeti er like god, for all del, og så ser den kulere ut. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Skaffa meg AT2020 usb forige uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå