HSP Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Å så tøfft!! Ikke noe mer å si her 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jasså, brosteinen har blitt utsmykket med "kunst". Fine figurer og diagonale linjer gjennom flata. Fargene er det ingenting å si på. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fargerikt med tøff skråstilling. Ble stilig med de vilkårlige speilingene i "pyttene" Personen som "danser" seg over disse, gir liv i bildet med sin bevegelsesuskarphet. Brosteinene sørger for et flott mønster, og fungerer utmerket som bakgrunn. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Å så tøfft!! Ikke noe mer å si her Jasså, brosteinen har blitt utsmykket med "kunst". Fine figurer og diagonale linjer gjennom flata. Fargene er det ingenting å si på. Roar Fargerikt med tøff skråstilling. Ble stilig med de vilkårlige speilingene i "pyttene" Personen som "danser" seg over disse, gir liv i bildet med sin bevegelsesuskarphet. Brosteinene sørger for et flott mønster, og fungerer utmerket som bakgrunn. Tusen takk. Speilingen er deler av et kunstverk som henger på Oslo S for tiden, Rear Window av Marisa Ferreira. Kan være jeg deler et bilde til en dag. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Meget severdig resultat ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Pentaxen sier det så bra, jeg henger meg på ham...håper jeg ikke er for tung.. Virkelig et fole sløyt bilde for å si det på romsdalsk 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Meget severdig resultat ! Vennlig hilsen Ragnar Pentaxen sier det så bra, jeg henger meg på ham...håper jeg ikke er for tung.. Virkelig et fole sløyt bilde for å si det på romsdalsk Takk for at dere tok dere tid til å kommentere. Henning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kreativt og flott !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg