Karl Erik Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Avgrunn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 I mine øyne litt synd at ikke feltet nærmest kamera ble skarpt også. Ellers er jeg inne på en beskjæring oppe - så mye at øvre linje på den blå til venstre går rent ut på øvre ramme med ørlite luft mot hjørnet. Da vil himmelen fremstå som en trekant mellom den røde og den blå og skape ekstra spenning i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Flott minimalisme Takk for det:) Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 I mine øyne litt synd at ikke feltet nærmest kamera ble skarpt også. Ellers er jeg inne på en beskjæring oppe - så mye at øvre linje på den blå til venstre går rent ut på øvre ramme med ørlite luft mot hjørnet. Da vil himmelen fremstå som en trekant mellom den røde og den blå og skape ekstra spenning i bildet. Roar Takk for gode innspill, Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg