Gå til innhold

Stille gate..

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loiker begge versjoner, men her faller jeg ned på fargeversjonen.

Samling i senter med en person på vei ut av bilde på hver side.

Greit utsnitt og komp.

Tror jeg ville klona vekk fragmentet av et vindu i venstrekanten ved siden av sykkelen.

Ellers ingenting å si på lys og skarphet som henter detaljer og også fargene i V2.

Roar

Lenke til kommentar

Hei Alec! :)

For å være ærlig så irriterte mannen på høyre side meg litt, han ble liksom litt for mye ut i kanten.  Hva hvis du kutter høyre side innafor betongfirkanten og også kutter vekk skyggen i fremgrunnen?  Hvordan ville det bli?  Blir det kjedelig kanskje?  Ikke vet jeg, jeg er jo ikke noen ekspert på sånne bilder....ingen bilder i grunnen.. :huh: Likte både s/hv og farger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger -

Roar , Helene og Ragnar .

Må få gjort noe med klone/retusjerings biten . Retusjerings muligheten i det programmet som fulgte med pc'en er langt fra godt nok.

Kanskje noen har et tips om et frittsående klone/retusjerings prograrn.

Bildet er allerede beskåret noe. Valgte å beholde den høyre personen for å få en slags balanse i komposisjonen . Og å kutte skyggen i forgrunnen synes jeg ødelegger mer enn det fikser.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123
  Albert Andersson skrev (På 24.4.2015 den 19.25):

Hei, Alec.

Et trivelig gate- / arkitekturbilde med en lett, lys "søndagsaktig" stemning ! :)

Begge versjonene er fine, synes jeg, men de duse fargene på bygningene gjør V2 meget severdig :)

M v h Albert.

Hei Albert !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding.

Det er en trivelig del av Bergen , kan kanskje bli litt mye gatestøy når studentene slår seg løs innimellom .

Store deler av universitetet ligger her og der bor en del studenter her også.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...