Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg fikk en melding over msn av venner som det stod: logg av msn klokken 21.00 og kom ikke innpå igjen før klokken er over 23.00 pga det nye pac-man viruset som stjeler cd-keys og passord. (send dette til alle du har på listen din )¨

er dette sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI

Alt av virusmeldinger og advarlser du får gjennom både Messenger og mail (Sålenge du ikke er på Norton's mailingliste osv) er FAKE. Så er det alle disse idiotene (slike som "vennene" dine dessverre) som tror på det og spammer resten av oss med det. Er blitt så mektig irritert på slike folk i det siste at jeg har begynt å gi ellers veldig kjekke folk som jeg snakker med over MSN et krav om å slutte med dette, ellers så blir de blocka herfra for alltid. Så bare gi kameratene dine et stooort bitchslap neste gang du ser dem :grin:

Lenke til kommentar
Er blitt så mektig irritert på slike folk i det siste at jeg har begynt å gi ellers veldig kjekke folk som jeg snakker med over MSN et krav om å slutte med dette, ellers så blir de blocka herfra for alltid. Så bare gi kameratene dine et stooort bitchslap neste gang du ser dem :grin:

gjør det samme selv. jeg har til og med blokket mailene til nære venner fordi jeg ikke vil ha noen kjedebrev o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...