Ovidia2 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Den svarte kjolen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Joda, den er jo der den svarte kjolen. men noe blikkfang er den ikke i denne settingen. Det blir nok modellens rygg og begynnende bakdel. Bildet er noe sløret så da er det vel greit at kjolen flyter litt sammen med omgivelsene nede. Modellen kommer fint fram til tross for motlys. For meg er det også et pluss at vi ser trær og annet i bakgrunnen på utsiden av vinduet. Roar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Synes det ble smakfullt og elegant. Modellen står i fin kontrast til omgivelsene både med tanke på fargen, men også kontrasten mellom det røffe og det myke. Poseringen av modellen passer godt sammen med komposisjonen. Utsnittet er fint, men jeg ville kanskje beskjært det rett på øverste sprossen, slik at man unngikk en taggete bildekant. Personlig synes jeg også at når man har så tydelige geometriske former i et bilde så bør de være rett. Ville derfor ha rettet opp bildet slik at det kom i vater. Nå heller det litt mot venstre. Trærne i bakgrunnen og spesielt det gule huset anser jeg som litt upassende og tror det hadde vært bedre om du hadde overeksponert det litt slik at det ble mindre synlig. Når jeg ser på Exif så ser jeg at du hadde masse lukkertid å gå på. Tror egentlig dette bildet hadde vært bra i sort-hvitt. Det ville også kamuflere ISO støyen på en fin måte. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg får en følelse av at dette er en miss match mellom en elegangt dame iferd med å ikle eller avkle seg en elegant kjole i omgivelser som ikke matcher. Skulle modellen vært trukket lenger inn i rommet slik at vindu og omgivelser ikke fremkommer så tydelig? mvh Aagesp Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere alle tre:)! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg