Hallowenman Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg har hatt dette problemet lenge, men det har aldri vært et stort problem. Det som skjer er at når jeg går innpå f.eks. YouTube eller andre nettsider med video tjenester er det noen ganger at den ikke vil spille av videoen. Da kommer det opp et hvitt bilde med ett grått utropstegn i midten hvor videoen var plassert på siden. Jeg må som regel refreshe nettsiden en del ganger eller lukke og åpne den på nytt for å få den til å spille av videoen. Noen ganger når dett skjer får jeg opp en melding ''Skjermdriveren sluttet å virke og har blitt gjennopprettet'', men den meldingen kommer sjeldent opp i forhold til hvor ofte selve problemet oppstår. Har et NVIDIA GTX 550 Ti kort som er noen år gammelt nå. Jeg har GeForce Experience til å oppdatere drivere for kortet, men kjører på en litt eldre driver enn den nyeste. Dette er på grunn av at Nvidia ga ut en ny oppdatering som skapte mange problemer for meg. Her på forumet la jeg ut en tråd angående dette og fikk beskjed om at noen av de litt eldre driverene var bedre optimalisert og mer stabil. Har siden dette ikke oppdatert drivere. Er det drivere som er problemet eller kan det være skjermkortet som burde vært oppgradert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå