lillelarve Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Har en pent brukt Canon Eos Mark II. Det fungerer helt toppers og er i god stand. Det er kjøpt for et år siden (kjøpte kun huset). Med tanke på at den er brukt, hva anbefaler dere meg å selge det for? Jeg kan ingenting om det tekniske egentlig. Alt jeg vet er at det fungerer bra! Det følger forresten med et Canon EF 50mm f/4 USM objektiv m/et filter på utsiden. Litt usikker på hva filtret gjør, i og med at det var en gave. I tillegg har kameraet en sånn... sak (skjerm kanskje) som gjør at sollyset ikke kommer rett inn i linsen. Det var også en gave, så jeg vet verken hva det heter eller akkurat hva det gjør. Hva bør/kan prisen ligge på? Tror dere folk vil ha kameraet, objektivet og alt som hører med? Bør jeg selge alt hver for seg eller i ett sett? Kun kamerahuset, hva bør det i så fall koste? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Du finner statistikk over bruktpriser på Canon fotoutstyr her: http://teambiathlon.no/index.php?module=price&b=1 Filteret er sannsynligvis et UV-filter hvis det er helt glassklart. Skjermen kalles solblender, og beskytter objektivet fra forstyrrende sidelys og fra fysiske skader. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Du finner statistikk over bruktpriser på Canon fotoutstyr her: http://teambiathlon.no/index.php?module=price&b=1 Filteret er sannsynligvis et UV-filter hvis det er helt glassklart. Skjermen kalles solblender, og beskytter objektivet fra forstyrrende sidelys og fra fysiske skader. Takk for svar! Ja, da er det UV-filter. Så kanskje ca 7500 kr for hele pakka/6500 for huset? Høres det rimelig ut? Sto at det var "veiledende pris", og synes den så grei ut, jeg. Og med tanke på tilbehøret, om en ønsker å kjøpe hele pakka, synes jeg 7500 høres bra ut. Men det er meg da... Har jo ikke peiling på sånt, jeg Kan jo ta det som et utgangspunkt. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kr 7500 høres ut som et greit utgangspunkt for pakken, splittet opp ville jeg satset på 6000 + 2000. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Kr 7500 høres ut som et greit utgangspunkt for pakken, splittet opp ville jeg satset på 6000 + 2000. Ok! Da gjør jeg det. Tar det litt som det kommer, men synes det høres greit ut. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå