skrokken Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dam Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nydelig bilde. Fine farger og godt utsnitt, tror v1 var best, men gode begge to. Steikfine skyer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dette bildet har det meste , nydelig forgrunn med dammen som speiler den blå himmelen og detaljene med steinene. I tillegg bakgrunnen med den flotte skykledde himmelen. Liker v1 best . Mvh Alec Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Nydelig bilde. Fine farger og godt utsnitt, tror v1 var best, men gode begge to. Steikfine skyer! Takk for det Helene:) Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Dette bildet har det meste , nydelig forgrunn med dammen som speiler den blå himmelen og detaljene med steinene. I tillegg bakgrunnen med den flotte skykledde himmelen. Liker v1 best . Mvh Alec Takker for hyggeli tilbakemelding Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Den lave kameravinkelen gjør mye for bildet. Det store blå feltet oppe ville jeg kutta vekk for da kommer dybdesuget som det området faktisk dreper. Scroll opp, dekk til og se sjøl. Da tipper jeg at du kjenner at dybdesuget kommer. Roar Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Den lave kameravinkelen gjør mye for bildet. Det store blå feltet oppe ville jeg kutta vekk for da kommer dybdesuget som det området faktisk dreper. Scroll opp, dekk til og se sjøl. Da tipper jeg at du kjenner at dybdesuget kommer. Roar Ja se det, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg