^fmj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hvor mye ventilasjon bruker du? Åpent vindu + liten vifte, er det nok? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Brukte ikke noe mer enn det da jeg loddet på skolen..! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bruker ikke en dritt. Men lodder jo ikke timesvis hver dag .. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Fant denne: http://www.aliexpress.com/item/Attractive-Portable-Mini-Battery-Operated-Desk-Cool-Cooler-Fan-with-Rechargeable-18650-2200/32251079251.html Ser snop ut. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg bruker blyfritt loddetinn, og ingen ventilasjon. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Nå er det ikke noe nevneverdige avgasser fra bly (det bare smelter), mens blyfri loddetinn inneholder andre kjemikalier som heller ikke er så sunt å puste inn, så skulle tro man burde ha samme ventilasjon til begge deler. Selv bruker jeg bare et åpent vindu. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 No loddar ikkje eg så mykje, men brukar som regel ingen form for ekstra ventilasjon.. Veit ikkje om det er så heldig å sitte å puste i røyken av flussmiddelet men einaste reaksjonen eg har fått er at det kan svi litt i auget.. På skulen hadde me avsug med filter å greier... Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 her ingen ekstra ventelasjon.. men hvis jeg vet jeg skal sitte lenge så har jeg en liten (120mm) data vifte som sviver for å få vekk røyken ifra øynene for det kan fort svi i øynene hvis du sitter en stund å lodder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå