AfterGlow Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Foreslår påloggingsløsninger som blant annet kan svelges og legges inn under huden.PayPal vil bringe passordene inn i kroppen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Alt av trådløst kan bli hacket, uansett hvor trygg noen sier at det er så jeg holder meg til å være tilkoblet kun via tråd Buypass og andre kodekort/nøkler er framtiden, inntil vi kan betale med håndflaten Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 De kan heller ansatte noen kompetente folk i support, eller er dette fra en original artikkel som stammer fra 1. April ? Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 "Drit i passordet!" "Hæ?" "Nei, har bokstavelig talt drit i passordet!" ...Ser ingen ikke-invasiv måte på å forhindre at svelgte "passord" ikke... driter på draget 8 timer senere. Og id-tatovering.... Noen har spilt Hitman i det siste, nei? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Jeg har aldri likt paypal men det er ingen sjans i himalaya at jeg noen gang vil gjøre noe slikt med kroppen min... Endret 23. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Pfft. NFC implantert i hånden. Kjempegreit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Tar heller på meg min aluminiumsfolie-hatt istedenfor. Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hvis du svelger en kapsel så vil den ofte gå tvers igjennom så de må ha en løsning på det skulle gjerne sett den. Samtidig så er vel ganske stor sannsynlighet for at du vil slite litt med å logge in noe sted om du er syk siden andre indre, kroppslige parameter gjerne kan endre seg under sykdom. 1 Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har aldri likt paypal men det er ingen sjans i himalaya at jeg noen gang vil gjøre noe slikt med kroppen min... #47 det er din tur til å få lønnslip... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har aldri likt paypal men det er ingen sjans i himalaya at jeg noen gang vil gjøre noe slikt med kroppen min... #47 det er din tur til å få lønnslip... Heh? Lenke til kommentar
Duas Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg foreslår å plassere en chip i høyre hånd eller i pannen Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg foreslår å plassere en chip i høyre hånd eller i pannen Commencing login procedure: Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har aldri likt paypal men det er ingen sjans i himalaya at jeg noen gang vil gjøre noe slikt med kroppen min... 1984 Say no more... For de som ikke skjønte: http://en.wikipedia.org/wiki/Nineteen_Eighty-Four Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå