supermax Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) jeg har prøvekjørt bil og skrevet kontrakt idag. bilen skal først på service og fikk nettopp bekrftelse fra verkstedet. på denne kvitteringen er km.standen forskjellig fra hva selger og displayet i bilen viser. hva kan dette komme av? (i bilen står det at den er gått ca 106353km, mens på bekreftelsen fra verkstedet står det 120100km) Endret 23. april 2015 av supermax Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Vurdert å spørre verkstedet? Kan være en slurvefeil fra deres side... Lenke til kommentar
supermax Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 (endret) verkstedet er ikke åpent nå, og er vel liten vits å spørre dem HVIS det er forhandler som har tullet med tallene. og dette er vel data som hentes ut fra systemene deres, så slurv tror jeg ikke det er. skal godt gjøres å få 106353 til å bli 120100 Endret 23. april 2015 av supermax Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bilen har vel forsikrings-historie?(KM) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 verkstedet er ikke åpent nå, og er vel liten vits å spørre dem HVIS det er forhandler som har tullet med tallene. og dette er vel data som hentes ut fra systemene deres, så slurv tror jeg ikke det er. skal godt gjøres å få 106353 til å bli 120100 Skjønner ikke hvorfor det er liten vits da? Ingen ting er vell bedre at verkstedet bekrefter om det er feil fra deres side, eller om noen har tuklet med tallene..? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Det kan være så enkelt som at det har blitt litt slurv når de har lagt inn dataene. Vet selv at vi har vært nærmt hos oss når vi har hatt flere like biler komme inn samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Sjekket du servicehistorikk/servicehefte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå