olmaho2 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, jeg har vurdert også kjøpe en Rocky Mountain Slayer 30. også har jeg ikke bare tenkt til også ha en sykkel til Downhill. så jeg lurte på hvor mye den her veier. eller om det er bra til ant en downhill som terreng og litt asfalt Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Er det denne du sikter til: http://www.bikes.com/en/bikes/slayer/2013#/models/slayer-30 Står ikke vekt, men jeg vil gjette ca 16-18 kg. Det går fint å bruke en slik som stisykkel, selv om den er mest hjemme der det går litt rufsete for seg nedover fronten blir lett litt høy på disse. Som ren DH sykkel er den litt lettvekts, men det går nok helt fint så lenge man ikke blant de som skal ha masse luft under hjula. Til bruk på grus og asfalt er det nok ganske trist. De dekkene du vil ha på er ikke morsomme på plant underlag, og hele riggen er jo ganske tung, men som transport til og fra skauen går det jo greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå