Log123 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg hadde neseskillevegg operasjon igår, og idag fjernet jeg tampongene. Men har problemer med neseskylling, får ikke det til å renne på andre siden. Det er vel kanskje ikke så uvanlig ettersom operasjonen er så fersk? Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Uproblematisk. Gjorde samme i høst, og hadde også litt problemer den første tiden med å få vann til å renne hele veien gjennom. Løsnet imidlertid godt opp et par dager etterpå. Anonymous poster hash: 3b7b1...0e2 Lenke til kommentar
Log123 Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Flotte å høre! Ble du bra etter operasjon ? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Har tatt det samme selv. Positivt: ble rett i skilleveggen, hadde grodd sjevt etter jeg har slått den som barn. Negativt : ble alergisk på dagen , vet ikke hva men hjelper med kortison/tabletter saltvannet man skal skylle med gjorde snørret klissete som tyggis i hele skylleperioden. Det ble så ille at nesa ble tett og legen med en tang dro ut 10cm stoff som hadde festet seg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fortsatt tett, men det er pga hevelse sa sykepleier når jeg ringte.. Var det mye gørr som kom ut første gang du klarte å skylle gjennom? TS Anonymous poster hash: f5f5c...36d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Skylle gjennom? Neseskyller hvor man skyller gjennom nesen for å rense den. Link Anonymous poster hash: f5f5c...36d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå