Øystein.F. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kan du bringe vondskapen tilbake til verda?Overlord gjenoppstår som samarbeidsspel Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja... Jeg er en stor fan av de tidligere spillene men hvis det på bildet over er slik gameplay blir så skal jeg definitivt ikke ha det. 3 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dette blir nok skuffende, ja. Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 For en tragisk overgang 1 Lenke til kommentar
Neferian Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Herregud gleda meg så mye te overlord 3 så blir detta her annonsert. Ble skuffa nå endå verre er det vis gameplay er som bildet. Overlord 1 og 2 var jo bare så geniale og kjempe gøy å spille. 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) eeeh, kafan? Endret 24. april 2015 av Simen M 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ser ut som Dungeon keeper Mobile versjonen dette kommer til og gå... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) huh? hva er dette for noe.... Endret 24. april 2015 av firberblad Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Blir kvalm at alle skal lesse på med overly feelgood pastellorama, regnbuer and the works på absolutt alt av spill om dagen,uansett setting.Silent hills ble vel kansellert pga grafikkstilen, lager vel et nytt med regnbuer og frodige fargerike blomsterenger i en barnlig cartoon type grafikk der også tenker jeg. Nå har jeg aldri spillt overlord og det har vel egentlig hatt denne type grafikk fra starten av, men blir bare for dumt at alt skal se likt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå