Fredrik N. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 hvitveisskog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kjempekoselig! Jeg elsker slike skogsbunner med hvitveis! Fikk skikkelig lyst å gå stien innover . Som foto var det kanskje litt irriterende med skyggen som snegler seg langs stien? Jeg vet ikke, det var jo litt kult også. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja nå er det tid for hvitveisenger. Vakkert å beskue. I ettermiddagstimene gir solen et litt gyllent lys innover i skogen. Ikke de enkleste fotoforhold, med du har fått fram et godt resultat her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Fredrik. Ja, hvitveisen trives utmerket, - det er jo nesten som et hvitt teppe ! Bildet har naturlige farger og fint lys, og komposisjonen gir fin dybdevirkning Skogbunnen ved stien er ryddig og ordentlig, men det ser ut til at selve skogen "lider litt" på grunn av dårlig rydningsarbeid. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Litt synd at diagonalen forsvinner ut i et mørkt felt nede i det venstre hjørnet. Hvis du tar en beskjæring nede slik at nedre ramme skjærer diagonalen på oversiden av bælmørket. Muligheten for å ta i venstresiden er også til stede, men da må du innenfor den krokete trestammen som jeg synes bør være med. Bildet taper ingenting på et nevnt bånnkutt. Dessuten så heves betrakters blikk noe og man får lettere øye på stien som forsvinner inn mellom trærne og drar blikket innover så ikke den bastante diagonalen stjeler all oppmerksomhet. Flott lys og god skarphet henter farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Takk for tilbakemelding, Roar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg