V. Haugen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Tyske nettaviser tapte rettsaken mot den populære blokkeringstjenesten.– Nei, AdBlock Plus er ikke ulovlig 1 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Finnes et titalls kopier av adblock+, hva får de ut av dette? Om Adblock+ fungerer, så har jeg en annen addon installert på 2 minutter... Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 De får heller gjøre som Tek nettverket, som har sperrer mot adblocking. Helt greit det, da sitter jeg som bruker med et valg, jeg kan hviteliste, betale, eller la være å lese på siden. 8 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 De får heller gjøre som Tek nettverket, som har sperrer mot adblocking. Helt greit det, da sitter jeg som bruker med et valg, jeg kan hviteliste, betale, eller la være å lese på siden. Jeg betalte tidligere, men har nå valgt å hviteliste. Men flash er fortsatt skrudd av, og det fjerner de verste reklamene. Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Reklamer i seg selv er ikke så ille, blinkende reklamer som spammer deg med slanketips og reklamer som tar opp 30% av sidene derimot.. Animerte reklamer er djevelens verk! 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Reklamer i seg selv er ikke så ille, blinkende reklamer som spammer deg med slanketips og reklamer som tar opp 30% av sidene derimot.. Animerte reklamer er djevelens verk! Reklamerer som spiller av lyd er værre!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg har brukt adblock i mange år og jeg er ganske fornøyd med den, hater nett reklame Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 www uten adblock er helt forferdelig. Dessuten, de fleste skadeprogrogrammer kommer via reklame, hvilket ansvar føler de samme nettavisene der? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 www uten adblock er helt forferdelig. Dessuten, de fleste skadeprogrogrammer kommer via reklame, hvilket ansvar føler de samme nettavisene der? Siste argumentet der er den nøyaktige årsaken til at man unngår reklame for enhver pris. Slenger man Adblock på og nå disse Javaløse tider til nettbanken er over oss, så kan man endelig spare seg en masse support telefoner fra fedre som har enten fått svineriet via exploits på reklamer på en nettside, eller den vanligste veien inn før Javaen ble sparket ut av Nettbanken... Ask toolbar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg