fma Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei. Hadde nettopp eksamen i geografi. Det fikk strålende og jeg vil gi mye av æren til boken. Nå holder jeg på å lese til samfunnsfag eksamen og jeg synes den fokus sin lærerbok er veldig dårlig. I geografiboken jeg brukte stod alle lærerplanmålene linket til forskjellige kapitler. Noen som vet om en slik bok?Er det noen andre bøker å anbefale?Har sjekket ut Ny agenda, Standpunkt, Samfunnsfag SF og Streif, noen som vil anbefale disse? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei. Hadde nettopp eksamen i geografi. Det fikk strålende og jeg vil gi mye av æren til boken. Nå holder jeg på å lese til samfunnsfag eksamen og jeg synes den fokus sin lærerbok er veldig dårlig. I geografiboken jeg brukte stod alle lærerplanmålene linket til forskjellige kapitler. Noen som vet om en slik bok? Er det noen andre bøker å anbefale? Har sjekket ut Ny agenda, Standpunkt, Samfunnsfag SF og Streif, noen som vil anbefale disse? Åhh, jaa. Streif, without doubt - da jeg selv hadde denne boka da jeg hadde samfunnsfag i Vg1 og den er bra.. Til og med litt kjekk å lese faktisk. Etter min mening hadde jeg styrt vekk fra Ny agenda, men har forresten Ny agenda-boken hjemme, så hvis du ønsker innblikk i den boka, så kan jeg gjerne sende noen bilder av noen sider Lenke til kommentar
Drømmer21 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 hvilken geografi bok brukte du? Lenke til kommentar
Drømmer21 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 og hvordan gikk eksamen i samfunnsfag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå