Tildaa Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei! Jeg holder på med bacheloroppgaven min, og skal sette inn sidetall i oppgaven min. Dette er jo noe jeg aldri har hatt problemer med før, men nå er det bare tull. Sidetallene går slik: 2,2,3,4,5,6,7, ingen sidetall, 1,2,3,4,5,6,7 osv. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Har prøvd å kopiere teksten over til et nytt dokument, men det hjalp ikke, og når jeg har prøvd å sette inn sidetall på nytt går heller ikke det. Innlevering er snart så begynner å bli passe stressa.... Har forresten office 2011. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hvilken skole er det? Har du en IT-seksjon som kan hjelpe? Ellers, send teksten din til en venn og se om de skjønner det. Siden det er office 2011, er det på mac? Office for mac er notorisk elendig. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Går på høgskolen i Lillehammer, så jeg kunne spurt der, men er ikke på Lillehammer for øyeblikket, men kan sende til noen jeg kjenner for å se om det hjelper På mac ja. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Sidetall står (som regel) i bunnteksten, som er en inndelingsformatering. Du kan med andre ord formatere sidetall for hver inndeling. Endret 23. april 2015 av Horge Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Okei, men allikevel vil ikke innholdsfortegnelsen min være i samsvar med sidetallene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå