TheTaurex Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Hei! Jeg lurer på hvor en kan og hva det kalles å få klistret hele bilen slik at den får en får en annen farge og beskytter lakken. På samme måte som politibiler har på seg utrykkningsuniform. Dette er jo et slags klister som de klistrer på hele bilen og får det til å se ut som den er lakkert om. Takk for svar! Endret 23. april 2015 av TheTaurex Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei! Jeg lurer på hvor en kan og hva det kalles å få klistret hele bilen slik at den får en får en annen farge og beskytter lakken. På samme måte som politibiler har på seg utrykkningsuniform. Dette er jo et slags klister som de klistrer på hele bilen og får det til å se ut som den er lakkert om. Takk for svar! Helfoliering. Det er svært vanskelig å få folie til å se ut som ekte lakk, så ofte bruker man matt folie. Ser ikke ut som lakk, men kan bli pent likevel. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Her hvor jeg jobber folieres alle biler hvite (som grunnfarge), og du skal titte veldig godt etter skal du se at det ikke er vanlig hvit lakk som sitter på bilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå